woensdag 1 april 2020

Kalenders in de 2de kleuterklas


Ik was even in  de klas om de kalenders juist te zetten Want het is vandaag de eerste dag van een nieuwe maand en die maand heet APRIL.
De maandkalender van maart heb ik laten hangen want daar staan nog belangrijke dingen op ( o.a.   de verjaardag van Mauritz en Louise )
Misschien zien jullie het niet zo goed maar in de maand april is er niemand jarig in de klas.
Kijk eens goed nog drie dagen ‘klas’ en dan begint de Paasvakantie ( alle hokjes die lichtblauw zijn + de weekends die iets donkerder ingekleurd zijn)

Laten we ook nog eens kijken naar de weekkalender . Ik zette die op ….


En het cijfer is …

Dus we zijn vandaag woensdag 1 april !

 De seizoenkalender veranderde ik een tijdje terug naar lente  . Is het weer nog juist ? Of is er al iets veranderd ? Ken je nog het weer liedje ? 

Op het einde van de week stuur ik nog een kalender door en dit voor de eerste week van de paasvakantie .