dinsdag 31 maart 2020

Beren fotozoektocht

Jullie zijn waarschijnlijk al eens op Berenjacht geweest? Ook ik zag reeds veel beren vandaar dit ideetje om een beren fotozoektocht te maken. Iedereen kan/mag hierbij helpen. Dus je mag de hulp inschakelen van vriendjes, familie, grootouders , .. Stuur hen de beren door.Enkele tips; deze beren kom ik tegen als ik ga wandelen of fietsen of lopen. De meeste beren staan bij 'bekende' kinderen van De akker. Je mailt me (lievevereecke@sgfv.be) de nr van de beer met adres en/of naam van de eigenaars van de beren. Ik stuur jullie dan de oplossing door. Veel succes !
Ook kinderen van andere klassen mogen gerust ook een poging wagen!
2 Kijk omhoog en je ziet een bruine beer en een witte muis !
 3 Herken je de fotograaf?

4 Als je de kleine witte beer en de grote bruine beer wil zien zal je eens naar boven moeten kijken



5 Zette elk kind zijn lievelingsknuffel aan het venster ? 



6 Nee, het is niet George van Leon !


7 Tel bij het vorig huisnummer 10 bij 



8 Voor wie het niet goed ziet , hier staan 3 knuffels die aan slaap toe zijn , want ze staan niet zo recht meer 


9 Hier wordt in stilte gewerkt!


10 Deze Eenhoorn zagen jullie op school op 13 maart !